Direktlänk till inlägg 23 augusti 2014

230814

Av Sara Esko - 23 augusti 2014 19:19

Tjeeena. Har precis gjort jordens godaste kyckling, smarrigaste jäveln! Mina cookingskills ökar, snart är jag min egna stjärnkock. Om några år. Många några år. Ja NÄ 


Jobbar, pluggar, jobbar och pluggar. Försöker samtidigt att fixa mitt hem till ett trivsamt litet ställe, även om jag trivs som en kung så kommer de nog bli ännu bättre med lite tavlor, hyllor och en säng! EHE 

Det kommer väl upp bilder när jag väl fått lite mer ordning.


Funderar lite på framtiden. Universitet. Högskola. What to do? Det får man se när man väl är där. Det lutar mot Umeå, eller Göteborg. Fast Umeå.. Snurrit. Mycket i huvet. Mycket mer än bara framtid. 


Bra, hörs hejsvejs   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Esko - 13 november 2014 00:24


Sömn hade varit skönt. Verkligen. Snart 2 veckor utan någon riktig sömn, suger en hel jävla del! Ehm, börjat sjunga i kör. Vet inte riktigt om det är min grej ändå.. fåår la se efter några gånger om jag fastnar eller om det inte alls är någonting för...

Av Sara Esko - 16 augusti 2014 21:50


Matte är verkligen min grej, så jäfla kul! Tills man fastnar och inte fattar någonting, suck. På onsdag är jag ledig från både jobb och skola, kan vara den bästa dagen på hela veckan. Firade Moatoa idag, 22 år, skaffat hus och grejer, vuxenpoäng....

Av Sara Esko - 23 juni 2014 22:44


Tjena hej hallå. Ja här har det inte hänt så mycket, förutom JÄTTE MYCKET!! Jag haaaaar, skrivit på kontrakt till lägenheten - 1 augusti ...

Av Sara Esko - 5 juni 2014 20:34


Här sitter jag på bussen till Flen. Jobbat och packat. I helgen flyttar jag min röv till Mia och Theodor tills jag fåt MIN LÄGENHET, woooh! Bara typ, två månader kvar nu ehe! Jag hr ju alltid haft så jäkla lätt att tänka på bussen, min egna lilla...

Av Sara Esko - 3 juni 2014 20:02

Isodiet. Ska träna och äta bra nu! Bajs. Nästa vecka skriver jag lägenhetskontrakt!!!!!!! BÄSTA SKITEN! Får den dock i augusti, men en sommar går nog jäkligt fort, ser fram emot det något helt otroligt. Snart eget boende ...

Presentation

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards