Alla inlägg under november 2012

Av Sara Esko - 30 november 2012 23:58

Jaha. Tjugofyra dagar kvar. Julafton. En överskattad tid på året. Men fortfarande mysigt. Maten, familjen, julgodis, maten och maten såklart!

Nu: chips och vatten, för att inte verka allt för onyttig liksom. Ensamt är de också. Tönt Rasmus drog in till kukholm och Stoffelito gamear. Fast jag har ju en hårddisk full med film så kommer nog överleva några timmar till! Om inte sömnen kommer ikapp.

Hörs då.

Av Sara Esko - 28 november 2012 23:14

En saknad till familjen börjar krypa sig närmare. Mina små mysigt jobbiga syskon, mor och far. Om det blir värre funderar jag på att spendera endel av min helg i Björkvik. Usch. Det är nog första gången på otroligt länge som jag känner hemlängtan. Lite grann!

Nej, nu ska jag sova. Har redan sovit i x-antal timmar förut. Men när det är ensamt på nätterna så slinker knäppa drömmar in och tar över, typ 3 nätter i rad, då är det okej att fortfarande vara trött. Pussisar! Fjolligt..

Av Sara Esko - 26 november 2012 11:46

Ojojoj, två dagar i rad, rekord. Inlägg alltså. Det här med att folk är uppkäftiga och dryga, sånt klarar inte jag av. Vet att jag kan vara de men, om jag säga något drygt så säger jag de högt. Men de som mumlar och sen låtsas som att de aldrig sagt något. Det är bara jobbigt och förnedrande. Man blir som hatad i tystnad. Man blir nertryckt och blir sedd som världens minsta.

Får sån jäkla damp. Något jag har ännu svårare för är när folk hånar mig. Alltså skrattar eller mumlar någonting bakom ryggen på mig. Bokstavligen. Jag är som inte dum i huvet. Märker när folk har en viss åsikt om mig. De är som lite svårt att missa när man känner hur blickarna bränner märken i nacken.

Ja, det fick bli ett halv aggressivt och lite halv deppigt inlägg. Men ibland är de okej. Speciellt nu. Haha. Hejhej!

Av Sara Esko - 25 november 2012 17:33

En månad till julafton ungefär. Minus en dag. Hoppas det blir precis lika mysigt som alla andra år! Tvekar inte på det.

Krabbarna spelar WoW och jag har fastnat framför tvn. I brist på annat att göra. Har tagit hand om disken och dammsugit. Funderar på att göra Rasmus uppgift med att torka golvet, men de får han nog göra själv.

Hoppas jag får mera pengar snart. Suget till att skaffa dreads är helt otroligt stort!

Hejdå.

Av Sara Esko - 18 november 2012 16:42

Jaha. Kollar film, helt forever alone. Rasmus är borta i Nyköping och Stoffe kör hem lite folk som var här i helgen. Mysigt och bra!

Haha. Skrattar fortfarande mycket, och ler. Har svårt att andas ibland, små panikattacker smyger sig på ibland. Men inte mer än så. Nu ska jag sova ett tag, eller kanske duscha. Hejejej.

Av Sara Esko - 14 november 2012 20:13

Tror att det är dags för ett besök hemma! Kollar bilder på instagram på Challe och Novisen. Känner en ganska stor saknad.. Ska försöka ta mig dit i morgon.

Går förövrigt i skola i Sköldinge nu mera. Åsa Folkhögskola. Jappjapp. Sover aldrig ensam längre, tackar gudarna för det. Om dom nu hade funnits liksom.

Ööööh, vad mer? Ingenting tror jag! Var nog allt, ni får en fin bild som tack för besöket! Hejjahejja.

Av Sara Esko - 6 november 2012 11:15

Vissa stunder. Vissa stunder klarar jag inte av att andas. Det är som att det gamla kommer ikapp. Ibland. Kan inte bestämma om jag är trött för att jag sover för mycket. Eller om det är för att nätterna är ensamma ibland. Ibland. Ibland. Oftast ett leende. Men inte idag. Inte nu. Haha. Behöver sova.

Av Sara Esko - 2 november 2012 23:42

Wow här var det tomt. Kan ju uppdatera er som läser, att jag flyttat till fucking Sköldinge! Jajamen.. Knappt så jag tror det själv.

Sover mer än någonsin. Skrattar så otroligt mycket. Mår bra hela tiden. Bortsätt från när husets hund Doris skäller. Herregud. Alltid är det någonting! Får la gå ner och kolla vad det är.. Hejsvejs.

Ovido - Quiz & Flashcards