Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Esko - 11 juni 2013 22:33

En vecka har gått och jag saknar Hulda och Anton! SÅ mycket. Känns som månader.. Jag behöver dom att prata med. Att skratta med. Att inte behöva tänka på något! Åh, fyfan.

Är i Mariefred hos min kärlek. Hoppas att jag får med honom ut till Björkvik. Ensamtid är viktigt. För alla. Jag får min tid nu, han är och fiskar. Känns bra, när man spenderar hela dagarna med att umgås och bara mysa.

Grey's anatomy, godnatt.

Av Sara Esko - 9 juni 2013 18:52

att älska. att äta kakor. att må bra. att vara sig själv. att ljuga. att förlåta. att gråta. att resa sig igen. att gråta mer. att kolla igenom 3 säsonger av grey's anatomy. att känna efter. att inse. att leva. att dö.

Av Sara Esko - 5 juni 2013 15:58

Jaha. Då var det sommarlov. Otroligt viktigt! Lämnade Eric idag för att träffa honom troligtvis i morgon, hoppas fan det. Det har varit årets jobbigaste dag och natt hittills, och är så jävla glad att jag har Eric. Världens finaste Eric! Självklart har jag ju också universums allra bästa bästa vänner, mina alkispolare!

Nu ska jag hem och kika buss- och tågpriser! Hejhejhej

Av Sara Esko - 3 juni 2013 15:27

Heh, måndag. Jag festade i fredags. Jag festade i lördags, och idag är jag fortfarande lite bakis. Kollat på dansbattle, lyssnat på livemusik, druckit alkohol i en melon, kollat på fulla människor på tak och mått fint med mina vänner!

Är påväg ut och hämta den flickigaste klänningen jag någonsin har ägt. Jag mår fint. På onsdag slutar vi, jag mår så jävla fint!

Presentation

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards