Alla inlägg under maj 2013

Av Sara Esko - 23 maj 2013 19:50

En tokigt liten Charlie! Bara några veckor gammal, finaste!

Jag är trött. Väldigt trött, hela tiden. Otroligt sliten. "Magsjuk" också.. Skulle döda för lite energi och lite uppmärksamhet.

Gjorde en farligt smaklös köttfärssås. Smakade verkligen INGENTING. Jävla Eric som inte var här och hjälpte mig. Kollar på TinTin, ensam. Gillar inte att vara ensam. Hejdå :)

Av Sara Esko - 14 maj 2013 17:15

   


Hej. Temaveckor i skolan, sista veckan dock. Temat hälsa! Så nu jäklarns ska jag komma igång på riktigt. Har varit ute och sprungit/joggat/dött idag. Stolt. Har något sjukt dålig kondition.. Var helt slut efter första minuten. Nu ska jag försöka mig på att göra linssoppa. Läs; Eric göra linssoppa. 

 

Är förövrigt något djävulskt glad för att solen kikar fram under dagarna! Dock lite för blåsigt för att mina stackars ben ska få njuta av den i kort byxor. Fått färg i ansiktet iaf. I morgon kommer vi vara vid sjön hela dagen, hejdå! 

 

Av Sara Esko - 3 maj 2013 22:16

Även fast pöjkvännen min har sovit hela dan, och jag endast sovit nästan 3 timmar, så är det ändå han som ligger och andast djupt bredvid mig.. Och inte tvärt om. I just don't get it.

Charlie står för hur jag känner just nu. Har lust att bara attackera sovarN' och tvinga honom att vara vaken med mig.. Tills jag somnar.

Av Sara Esko - 3 maj 2013 00:30

       


Jag sitter hemma. I soffan. Det är ensamt och jag mår dåligt. 
Valborg var fin, även jag. Lite för fin till och med, heh. Jag gillar inte att sova ensam. 

Puss.

Presentation

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards