Alla inlägg under maj 2014

Av Sara Esko - 29 maj 2014 15:16

Sommarlov. Nura? Jobba jobba. Ehe. Men just nu, Dexter. Firade det lite granna med ost, kex och vin. Fint. Och ett kundvagnsäventyr! Ja nä, var väl det! Hejdå

Av Sara Esko - 26 maj 2014 20:35

Jag har haft en underbar och lite lättsam helg. Med en liten twist! Konstig. Men så himla rolig. Min absolut bästa helg på länge.

Lägenhetsvisning imorgon, åh vad jag känner att ingenting kan hindra mig från att ta den. Man får la se. Hoppas på det bästa iaf, yey.

Jag mår konstigt, pratat mycket i helgen. Väldigt bra! Jaha. Nä nu räcker det, hejsvejs

Av Sara Esko - 18 maj 2014 20:25

Jag önskar att jag va en sån där som tränade när jag kände mig nere, men istället äter jag! Okej, vet att det inte är så bra att bli en liten träningsnarkoman heller MEN, då hade jag sluppit mina små söta bildäck!

Av Sara Esko - 12 maj 2014 23:17

Allting går så jäkla bra! Eller kommer bli så jäklarns bra, känner det verkligen på mig! Ser bara en ljusframtid för mig själv. Hoppas på ett eget ställe väldigt snart! Ensamhet. Egen tid. Ett lugn. Åh.

Snart även ett lugn på insidan. Hoppas jag. Hej!

Av Sara Esko - 11 maj 2014 16:17

Alkohol i fredags. Kanske lite idag! Behöver nog det. Stress, ångest och ett otroligt behov av ett lugn.

Kollat på Dexter, mörk och underbar serie. Blod överallt. Kunde inte vara bättre. Hej

Av Sara Esko - 8 maj 2014 19:51

HAHA såg min snygga stavning i förra inlägget, stor hets vansinne.. Ska ju såklart vara storhetsvansinne. Inte lätt! Ville bara lägga fram det, hej.

Av Sara Esko - 7 maj 2014 21:17

Eh jaha. Onsdag. Har jobbat. Nästa vecka glider jag smidigt in på 50%. Så jävla fint med jobb, penkar penkar!

Mia säger att jag kommer få stor hets vansinne vid första lönen, och det tror jag också. Kommer bli så jäkla givmild. Känns det som! Man får la se, ehe.

Komvux ansökan klar, nästan. Ska komplettera med betyg ochsåviiidare! Snart säger jag hejsvejs till Åsa och gamla minnen, eller ja, slipper påminnelserna iaf!

Nu ska jag bli klar med matten bara, hejdå!

Av Sara Esko - 3 maj 2014 17:22

Ja jag glömde ju såklart att berätta om valborg. Vilken fin liten valborg jag hade! Bara med fint folk. Själv var jag inte lika charmig som förra valborg men inte kände jag mig sämre för det! Ett par nya braxer slösade jag pengar på lika bra att använda dom. Kommer lite bilder också, från själva firandet alltså, inte mina byxor!

Mobilen fick pussa marken lite så jag ser nästan ingenting, ehe, fast vi hitrade en väldigt fin solhatt hos Isabell så det gör ingenting! Hejbajs

Presentation

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards